Nu är det snart jul igen !

Jag har faktiskt redan börjat handla julklappar. Men jag försöker att vänta med att dela ut min julklapps lista någon vecka till, för syrran mobbar mig alltid för att jag är så tidig så hon behöver ju inte veta att jag redan har skrivit den. hihi=)

Jag älskar julen! Absolut inte för att man träffar familjen och blablabla.  Men det är nog för att alla människor som man träffar har julstämmning, även gammla gubbar som säger att dem hatar julen. Men ändå så hör dem som till julen! Jag är en riktig traditions älskare, och det kommer jag nog alltid att vara, för alla blir glada utav dem. Till exemplel dem ur söta barnen som kommer på halloween jag kan inte låta bli att bli helt hysteriskt glad när det plingar på dörren. Till och med påsksupandet är lite sharmigt, när jag var liten så var vi alltid i stugan med vänner och bekanta, och då kunnde det komma gubbar utklädda till påskkärringar och sjunga någon sång för en snaps. Så var det där och det var super kul! Fast jag var typ 8år men jag kommer ihåg det så väl. Och sen alla surströmings fester i klubb huset, även dem som inte tyckte om det åt för att det var en tradition! Jag tycker att livet blir lite roligare med gemensama traditioner =D

Kommentarer
Postat av: Tobias "Tan" Andersson

Hehe jag har ju redan fått en liten lista av vad du önskar dig.. Iallafall hoppas vi får en bra jul iår gumman. puss:)



Föreseten kolla din mail har bjudit in dig till facebook!

2008-11-12 @ 23:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0