Stockholm :D

Hejsan!

Jag förklarar från början så förstår ni bättre:

Min syster ringde på söndagen och frågade vad jag skulle göra på onsdagen, hon förklarade sedan att hon kanske skulle åka till Stockholm för att shoppa och sedan åka bil hem. Lätt att jag skulle vara med på det! Efter det bestämdes det och vi bokade biljetter på måndagen. Jag älskar att göra sådana där impuls grejer.

Vi gick 3timmar i centrum och sen åkte vi tunnelbana till Kista.
Jag shoppade några basic toppar, strumpbyxor och en tunn kofta allt köpt på H&M perfekta basic stället. Det bästa köpet var en kortare kjol med hög midjan som jag hittade på Veromoda. 

Vi åkte från kista vid 17.00 och vi var framme i Luleå 5.30, vi stannade för att äta, tanka och fika hos pappa. Så det var en lång väg,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0