Kemi, Spanska och Engelska.

Två dagar och tre prov. Hovva.

Jag sitter och pluggar som ett djur.. Jobbigt men det måste göras. Känns faktiskt riktigt sköönt.
Skolan går bättre faktiskt och jag har börjat våga ta tag i saker, tror att jag har vuxit som människa nu på sistonde.

Men gud vad jag saknar att ha tid till saker.. Hästarna är ett stort sådant exempel! Saknar Marielle och Mirre å alla barnen och hela atmosfären i persön. Jag vill ha sommarlov, jag vill ha sommarlov, jag viiill.  även bara att kunna sova på kvällarna, inte ligga och tänka på hur mycket jag har att göra i skolan. Det har blivit så sen på sistonde typ 12-01 Jag är så trött =( Längtar tills det är över.


Måste även skriva:;

Ääääntligen! Äääntligen kommer Rise Against till Sverige!!! WOOW!!!

Ska du med? 13Augusti, Way out West i Göteborg.
Inget kan stoppa mig! jag kommer att stå där framma no matter what! (typ*)  Yeeay.

=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0