Sammanfattning

Helgen har varit bra :) Lk var helt okej men urkassa artister!! Det enda bandet som var värda att se var Scaburbian collective, De var grymma, som vanligt.

Det roligaste som har varit under helgen var att jag var på trav i Skellefteå. Det var super häftigt, nu har jag varit på min första trav tävling. Det var livi som sprang, eller ja, travade.  Hon var grym! Jag kan ju inte så där jätte mycket men till och med jag förstod att hon var grym. Hon låg sist första varvet, hon hade ju då det sämsta nummret och hamnade längst ut och längst bak. Men sen när det var ett halvt varv kvar så kom hon "loss" och sprang upp till en 5plats (av12st) Fort gick det!! Mer kan jag som inte skriva om det för jag har inte riktigt hunnit smällta allt än. Men en grymt häftig upplevelse var det. och jag vill lära mig mer! 

Just nu ligger jag och ser på en UFC match, lite jobbigt för jag har ingen som förklarar vad som händer åt mig. Det är en match med mästaren george st pierre. och någon annan. Rätt bra match men GSP "leder" STORT. =)

Jag skriver mer sen.

// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0