1dec Tisdag

Jag är helt dag vild! Jag är helt säker på att det är onsdag så jag är hela tiden extra stressad.. suck!
Jag har sovit alldelens för lite alldelens för länge nu och snart kommer jag nog kollapsa. Men jag ska ha som mål nu varje dag att gå och lägga mig så tidigt som möjligt. Men det händer ju ? Nix!

Jag har prov idag, prov imorgon, innlämning torsdag, och uppgift fredag. Sedan jobbar jag onsdag kväll pga kvälls öppet. wohoo!

Jag kom även på en riktigt häftig idé till Nyår. ?? Eller en fest iaf. Ni får hoppas att ni blir bjudna ;) It´s like THE party!

Och nu är det äntligen vitt på marken super fint, och lagomt till 1 December!


Bilden är tagen 2007.

// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0