Fredag

Äntligen fredag... Eller?

Idag har jag iaf lussat hela morgonen. Skit roligt! Vilken kraft det blir när man sjunger så där många. Sedan har jag lussa på jobbet också. Vi skulle ju vara utklädda till Lucia tåg och jag var lucia med en krona på huvudet och ett rött bband runt midjan. Mimmi var tärna, Anne hade skit frän tomtedräckt på sig och Lena var tomte mor! Skit söta var vi. Men jag kan inte beskriva i ord hur pinsamt det var att springa till kjell och compani när jag upptäckte att en av mina lampor i kronan inte lyste.. Ja, men inte nog med det. De hade ju själv klart inga lampor och jag var tvungen att gå vidare i full utklädnad till lamp butiken bakom smedjan. När inte de heller hade och de skickade vidare mig till clas ohlsons. Glöm det! Nu har jag skämt ut mig nog. Så jag stod och var en grinig Lucia med bara 4/5 lysande ljus.. Under tiden jag jobbade så har jag bara blivit mer och mer hängig och känt mig sjuk. Så jag ringde och sjukanmälde mig från träningen och åkte hem åt och la mig i badkaret.

Nu sitter vi alla här i soffan och tittar vem som vinner Idol. Men jag skiter nog i det och går och lägger mig istället.. Jag vill bara sova.

Sedan tycker jag inte alls det var så härligt med Fredag för att jag känner mig sjuk och för att jag måste plugga så mycket i helgen =*(

Tyck synd om mig.. älska mig.. Hehe

Imorgon kommer det även att komma bilder från idag och från imorgon. På våra fina utklädnader.

När det gäller Idol:

Jag hoppas nog att Erik vinner Idol, bara för att han behöver det mer än Kalle. Kalle kommer att bli den nya Winnerbäck alltså någon lite speciell någon med en egen stil och personlighet.. Kalle kommer att lyckas bättre som egen artist än Erik, Erik behöver nog en "spark i baken" för att få igång sin kariärr.

// Frida

Kommentarer
Postat av: Anch

HAHAHA. åh jag hade verkligen velat se det... ;) tycker synd om! haha =)

2009-12-12 @ 15:21:25
URL: http://anncheliekunto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0