Fredag

Äntligen fredag.

Ikväll ska jag och Erik hitta på något. kanske bio, kanske middag, kanske bara ligga hemma och sova. Vi får se!

Imorgon ska jag vara på pontushallen klockan 10.30 för att hjälpa mina tjejer att förträna och kanske fixa deras frisyrer. Sedan ska jag knalla vidare till jobbet. Så tyvärr kan jag inte se deras hopp =( eller vara med själv för den delen.

Det blir nog mycket folk imorgon, men jag ska då jäkla vara bäst på att sälja imorgon. Ni förstår att jag jobbar med min syster ;) hihi. Inte för att jag är tävlings inriktad eller så...


Nu ska jag sammla lite mer poäng på mina gratis sidor och sedan ska jag jobba med psykologi arbetet. Sedan har jag Lucia rep. Det är helt sjukt roligt att stå och sjunga speciellt med Kör B för de är så himmla duktiga.


// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0