Gratisbio!!

Hejhej, nu ska ni få höra på ett skit bra hemsida som jag är medlem på!

Den heter Gratisbio.se

Där är det jätte lätt att sammla poäng och här kan du få presentkort redan efter 200poäng!! Super snabbt.

Jag tycker att du ska bli medlem så att du också kan få gratis presentkort/biocheck så att du och jag kan gå på bio tillsammans=)


Så skynda dig att bli medlem för just nu har de massa jul erbjudande!! och är du snabb så kanske du hinner sammla poäng innan jul och kan köpa julklappar utan att slösa en massa pengar!! ;)

Du kan välja presentkort på en massa olika butiker och affärer, även på sf-bio!

Min kopis Annch har över 1000poäng! hon har legat i och varit flitig, inte för att det krävs så mycket.


Alltså Gratisbio.se !


// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0