Jag erkänner

Jag erkänner att jag är skit avensjuk på "Kenza". Inte på henne som "Blogg drottning" utan på henne som modell. Hur häftigt hade det inte varit att få vara det va? Få ha på sig vackra kläder och vara vackert sminkad och bara få ha roligt och se vacker ut..
Och sedan höra alla som tittar på bilden i tidningar och höra de säga " å vad vacker bild, tänk om jag också fick se så vacker ut" Hihi, jag må vara utseende fixerad men det hade varit kul nu medans man är ung och har "kroppen" för det. Inte för att jag anser att jag har det, men jag anser att inte tyngdlagen har gjort sitt än. !

Jag har prata lite i telefon med min vän Paulina även en liten stund med Sara. Gud vad länge sen vi hittade på något alla tillsammans. Ida ska komma med på min träning någon dag för att kika vad det egentligen är vi håller på med. Kul! =)

Nu ska jag gå till bussen och åka i väg till min "hem by" Sunderbyn! Och kolla på Eriks match.


// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0