Lördag

Skit rolig dag!

Jag började dagen med att vara en Snow Fairy, Jag var Skit Söt!
Dagen gick som smort, mycket trevligt folk och tiden gick fort.




Jag var även en sväng ut på gatan och visade våra fina paket.





Hihi, efter jobbet så åkte jag hem och vi åt en jätte god middag. Mormor och Morfar var också här, Mamma fyller år imorgon. Efter middagen gick vi allihopa på hockey. Men, innan vi fick våra biljetter.. Suck, livet ska vara så tjorvigt. Jag tänkte skriva ut biljetterna på jobbet efterson våran skrivare hemma har slut bläck. Men det har varit så fullt upp så det tänkte jag aldrig på. Sedan så försökte vi komma på en reserv plan och då kom jag på scandic. Och mycket riktigt, de hade en dator men skrivaren var ju hopplöst kass. Vi fick kämpa med att  skriva ut alla biljetter som var näst intill omöjligt. vi satt i flera minuter och tjorva med aset. Till slut fick vi ut alla 4.. Och sen var det järnet hem och byta om, för jag hade fortfarande fairy kläderna på, och sedan spring iväg till hockeyn. Matchen var okej, Lule kunde ha spelat bättre men helheten var godkänd.

Nu ser vi på en film, killarna fick välja. En film med: tjejer i latex, varulvar, vampyrer, sex och blod. Allt under en samma scen... suck..

// Frida

Kommentarer
Postat av: Anch

Naw Frida kawaii ^^

2009-12-13 @ 12:58:10
URL: http://anncheliekunto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0