Lördag

Hejhej,

Idag har jag varit på förträningen för uppvisningen och sedan jobbat. och det har gått skit bra. Efter det har jag hunnit vara på lule hockey. Kass match man jag måste faktiskt tro det eller ej skylla lite på domarna, elle mest huvud domarn! De såg då när lule (oavsiktligt) hade hög klubba men inte när djurgården "crosschecka" en av luleås spelare framför näsan på domarn. Men det mest konstiga var att när huvud domarn var tvungen att hoppa eller ducka för pucken gav han lule spelarna en riktigt ond blick precis som om det var meningen att det skulle träffas? Jag vet inte men hans kropps språk visade rätt tydligt att han inte gillade Luleå. Inte nu för att jag tyckt att det hade varit så synd om pucken träffat men men...

Ikväll ska vi försöka hitta på något. Men vad? Hm.. Jag får fundera på saken.

Jag har även köpt två parfymer från jobbet idag, The comforter och Vanillary de doftar så HIMMLA gott!

// Frida

Kommentarer
Postat av: Anch

SV: Haha, nej jag vet. :D Dom är juh bra ^^ Men folk tittar konstigt på mig också.. x) Stackare, jag förstår inte att du överlever! MEn när jag börjar skolan igen så kommer jag ha massa hål. Då får vi sjunga ;).



5... du menar att du har sett 6e filmen UTAN att ha läst boken X___________x

2009-12-06 @ 11:30:55
URL: http://anncheliekunto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0