Måndag

Måndags mornar va? fy fan för de! De ska utrotas sen när jag blir kung över hela världen. Men tills de, håll ut!

Nu sitter jag och ska göra ett grupp arbete men min partner är inte här så jag ska börja göra det jag själv kan.

Ikväll är det hård pluggning som står på schemat! Jag ligger lite efter i skol arbetet.. Och det blir inte bättre nästa vecka då jag jobbar nästan varje dag.. HeHe..

Men snart kommer tomten och jag hoppas han ger mig ett stress fritt och härligt lov!

Hälgen har gått jätte bra! bara lite mycket man annars super härlig.

Igår träffade jag min pappa, som var här och gjorde det sista på syrrans badrum. Hon har flyttat hem nu, och jag måste erkänna att jag saknar någon att vara irriterad på.. Syskon alltså, helt hopplösa?
På kvällen var jag även hon chefen och hade personal fika, hon är super duktig på att baka så oj vad jag åt! Och drack en massa god glögg. 5/5 stjärnor för hjortronglögg! Tänk vad tur man jag har det som har så många underbara kolegor!


Ne, nu ska jag försöka få göra min "Att göra lista" i mitt "Saker jag glömmer att komma ihåg" block. (Som jag för övrigt brukar tappa bort..)

// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0