Nu kom det..

Men det menar jag ingenting annat än den hopplösa verkligheten som jag har försökt trycke bort de senaste veckorna.. Jag kan inte äta och vill bara sova. Utbränd helt enkelt..

MVG..

Detta hemska betyg som förföljer ens samvete, drömmar och framtid. Men för mig är det bara en min egna skugga, jag jagar det och försöker få tag i det men ju närmare ju kommer ju längre stöter jag iväg det. Idag är det bara MVG som gäller. Vill du ha ett bättre jobb med en bättre lön måste du ha en snitt poäng på över 18.. Vilket är helt omöjligt. Jag har varit jätte besviken hela hösten för det känns som om jag sliter och sliter inför varje prov och försöker vara bra förberedd men bara får ett ynkla G, Jag, G !! jag gick ut med 280 poäng från högstadiet och 8st MVG och nu får jag bara ynkla G elelr ett skit VG. Jag är kass, helt värdelös. Om du vill ha ett MVG kan du inte: Ha en pojk-flickvän, träna, TV, dator, räcka med 6timmars sömn, och ingra andra intressen. Jag skämtar inte, de borde skriva de i betygskriterierna direkt så vet man! så i mitt fall helt omöjligt om jag inte börjar med droger..

Jag blödernäs blod 1-flera ggr i veckan..

Men nu kommer lovet och då tror man att man ska få vila, men icket! Lärarna har självkler sattit proven första veckan i skolan så jag kommer sitta och plugga arslet av mig bara för att kunna få betyg som jag har en framtid på..

Det är alldelens för mycket press!!


Att jag drar på mig mer än ju mitt eget dumma fel.. Men det står jag för och jag vet att jag inte ska gnälla. Men det behöver jag inte för det tar inget annat än tid, skolan tar krafter och sömnlösa nätter. Jag får ut så mycket mer på att jobba och träna än på skolan.. Har jag mycket i skolan tar det mer än om jag har mycket på jobbet eller om jag måste lära mig något på träningen..


Ikväll har jag iallafall en trevlig kväll att se fram emot. Jag Linnea K och Annchelie ska ha disney kväll! Eftersom jag satt och frågade vilka vilmer de pratade om när de satt och pratade om just disney filmer, jag fick en utskällning för att jag inte har sett så många.. Så nu har vi disney kvällar med god mat och skvaller. en underbar tjejkväll med andra ord. Och ikväll blir det nog Sushi! Mums! !

En trött och besviken..( En gnutta grinig också)

// Frida





Haha, det är inte bara jag som känner så här, nu kom tjejerna och de sitter och säger precis som jag. Att skolan har bränt ut oss nu de sista veckorna, alla är sjukt less...

// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0