Onsdag, 8dagar kvar!

"Lill lördag"- Men helt ärligt när känns det som om onsdagar skulle ens kunna vara en lördag? Ne, inte för oss dödliga iaf.. Onsdagar är min sämsta dag på veckan. Jag lovar, blir jag sjuk så är det på en onsdag, är det någon dag som jag har fullt upp på så är det onsdag. Som idag, skola 9.50-13.40 Jobb 14.00-18.00 träning 18.000-20.200 egen träning 19.30-21-30 ?? Japp, jag hatar onsdagar!

Igår var en super härlig kväll. Jag hård körde mina läxor och lyfte bort flera ton från mina axlar! Sedan städade jag Eriks(föräldrars) bil som vi ska ha under jullovet. Den blev jätte fin, sedan tog jag en lång dusch, ni vet hår inpackning raka benen, allt sådant.. Gissa om jag känner mig fräch. Sedan somnade jag i sängen framför en varm och sprakande öppen spis. Skönt!!


Idag på morgonen åkte vi och tvättade bilen så nu är den fin utvändigt också. Jag köpte tärningar, små svarta jätte gulliga, även en gran med äppel doft. Så nu är den lite pimpad också =)


Vi får se sen hur aktiv jag orkar vara efter träningen, nu när vi har börjat effektivisera den mera. På bilden är HPTF, jag själv är fotografen, får se om det blir nå roliga bilder den här träningen.




// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0