Rosor är röda

Jag fick 10 röda rosor från min älskling idag =)
Gissa hur glad jag blev.





Jag har precis fått veta att vi ska vara utklädda på jobbet nu under lucia veckan! Skit roligt! så kom till Lush och kika lite på oss och på våra produkter förstås;)

Mamma berättade att farfars namn hade varit med på tv i pogramet "Vem tror du att du är" så jag kikade på det och gissa:




http://svtplay.se/v/1792344/vem_tror_du_att_du_ar/del_2_av_5_-_pia_johansson

Fasen vad coolt. Det är intervjuver från djup dykare. Arkiverade i sjöhistoriska museumet. Jag måste ju få höra det bandet någon gång. Himmla häftigt.



Nu ska jag sätta mig och plugga lite matte och annat som behövs. 


// Frida

Kommentarer
Postat av: Anch

Okej! Good! =) Få se.. jag behöver bara sammanfattning å betyg ;) så inget sådär avancerat som vi gjorde med Kerstin ^^. hehe. Inte för att det var så avancerat då... :P hahaha



Okej :O fåse, nästa fredag kollar datum. Jo jag tror att det ska gå bra! =)



Kram

2009-12-08 @ 09:01:19
URL: http://anncheliekunto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0