Söndag

Söndag, söndag, söndag..

En super härlig helg. Det enda som har inte har varit nog bra i helgen är min sömn.. Ändå har jag sovit 11timmar och 9.. Men jag behöver tydligen mer.

Nu sitter jag och ska börja plugga lite grann.. men det går inte så jätte bra! Men jag kommer att göra det, jag ska=)

Idag är det ju bara 11 dagar kvar till tomten kommer. Just nu sitter mamma och Anders och viskar julklappar i vardagsrummet. Men de pratar i koder och visar på pappret istället för att säga det högt. Suck.. Det enda jag inte tycker om med jul är att det är en massa tisslande och tasslande och man är nyfiken konstant! Men snart får jag veta.

Jag ser fram emot jul! En massa god mat, härlig stämning och familje medlemar.


Jag sitter och fantiserar om att åka utomlands, hur skönt hade inte det varit nu ? Jag var med pappa och hans familj i Thailand för snart 2år sedan. Super härligt var det!










Pudel. Detta var ändå en dag som jag försökte få mitt hår så rakt som möjlig... Allt har ju sina nackdelar.

ÅÅ, jag vill åka härifrån till varmare tider. En skön paus från verkligheten.

Ne nu ropar mitt samvete, att jag måste göra läxorna.

// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0