Tisdag kväll

Äntligen slut körd! Känslan jag har i koppen nu är obeskrivlig! Underbart skönt.. Vi körde jätte hårt styrke så det bara brännde i kroppen och lungerna fick jobba. Härligt. Jag gjorde även en massa snygga tabbar idag. Man önskar varje gång att man fick med det på film men icke.

När jag kom hem så gjorde jag mig en rejäl frukt drink med:

Blåbär- för antioxidanternas skull (Hur det stavas har jag ingen aning om)
Citron- För c-vitaminen och för förbränningen
Banan- För att jag har hört att de är den frukten som ger mest energi
Passionsfrukt- För att vi bara hade en kvar...
Yoghurt- För att fylla ut och för konsistansens skull. Även för de goda bakterierna, som ska vara bra för något.
Vatten- För att frukt "gröten" skulle vara drickbar. Och för H2O som jag svettats ut på träningen. Man vill ju inte tappa sin vätske balans.





Nu sitter jag här  och bara njuter av hur tung min kropp känns just nu.

Imorgon ska jag jobba! Jag ska även plugga och spela The Sims hos Erik. YES!! Glad jag blir. Men nu ska jag fortsätta dega här och dricka min frukt drink och sedan somna sött.  Tror jag sparar hälften till frukost och får en bra start på dagen.




// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0