Torsdag

3veckor kvar tills tomten kommer!! wohoo!

Igår var det kvällsöppet på stan. Hyffsat med folk. Jag har haft riktig svårt att sova inatt, drömt konstiga drömmar och vaknat och inte kunnat somna om. Men mamma sa att det var fullmåne så det är väl det. Visste ni att även poliserna märker utav att det är fullmåne? Folk blir tydligen som galna då! Vi kanske har en lite varulv i oss.

Jag har suttit i möte med en massa politiker nu på morgonen och pratat om dator satsningen de gjorde 2006 som nu skulle redovisas. Det gick jätte bra.

Ikväll ska jag göra så lite som möjligt! helst bara sova. Jag måste även äte och dricka bra ikväll annars kommer jag nog snart bli sjuk.

// Frida

Kommentarer
Postat av: Anch

Haha, jag drömde faktiskt att jag blev anfallen av ett stort hårigt månster som kom springandes från skogen! Fast jag trodde det var en förvuxen och missbildad katt när jag vaknade... Men då vet jag vad det var ;) tack



Okej, möte.. politiker... data.. kul.... naat ;)



Okej, lycka till med att göra så lite som möjligt ikväll då! (inte för att jag tror att du behöver det, du klarar det nog ganska bra utan lyckönskningar)

Kram

2009-12-03 @ 11:50:01
URL: http://anncheliekunto.blogg.se/
Postat av: Anch

SV: hahah. Om min katt plötsligt skulle vara borta så skulle jag inte ha någon aning om vars hon tagit vägen.. 99.9% av alla som har sett henne har sagt samma sak ;) haha x) Det måste betyda att jag har den sötaste katten i världen ;) stolt



Och ang. Potterfilmen, så får vi helt enkelt hoppas att de lyckas bättre med dom 2 sista... =)

2009-12-03 @ 12:28:43
URL: http://anncheliekunto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0