Twilight

Jag var ju och såg New moon. Skit bra!

Seg i början men slutet var underbart. Filmen hade allt! varulvar, vampyrer, triangeldrama men det bästa av allt Kärlek! underbara omöjliga kärlek. Som övervinner allt. I love It!!

Erik tyckte också att filmen var bra. Kanske inte lika kär i den som jag dock men.. Så nu ska jag börja läsa böckerna för de ska tydligen vara mycket bättre.!! Hur det är möjligt?

De är riktigt bra skådespelare med i filmen, man ser i ögonen vad de känner och deras kroppsspråk berättar precis det man vill se som publik. Special effekterna är otroliga och och vinklarna är lite fantasifulla och inte alltid som alla andra.

Filmen får 9/10 stjärnor.

// Frida

Kommentarer
Postat av: Anch

Haha. Ska du läsa Twilight böckerna också? När hinner du då med Potter??

Och ja, böckerna är bättre än filmerna =) Är det inte alltid så? Eller ja, inte sagan om ringen. Men det är typ enda undantaget ^^



Och jag förlåter dig om jag får en skriftlig recension på de 2 sista Potterböckerna efter jul ;) Hahah, skojar bara. Det räcker med en muntlig. :P ;)



kram!

2009-12-07 @ 12:26:02
URL: http://anncheliekunto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0