Guld!!

Vi var på tävling nu ihelgen med tjejerna. Dom var jätte duktiga, faktiskt så duktiga att dem vann!

Vi åkte till Umeå där tävlingen hölls på fredagen. Jag, Anna och Sandra åkte klockan 6.30 från Luleå. Vi befann oss i umeå klockan 09.45 perfekt till stan öppnade. Vi gick med ett av våra barn på stan och shoppade. Jag fick med mig hem ett par skit snygga skor och en sjal. Jag lunchade med Pappa och Lotta på Lottas. MUMS!

Vi drog oss så småning om mot hotellet där vi chillade och sedan åkte tillbaka på stan. Då det handlades mat(godis)!
Sedan åt vi middag och restan av barnen droppade in med sina föräldrar en efter en.
Efter vi har tagit all information var det let´s dance och godnatt!

07.10 godmorgon
På morgonen var det frukost och frisyr fix.
klockan 9.05 Förträning

Det gick hyffsat bra på förträningarna men vi var tvungna att tjata på vissa saker så att det skulle vara perfekt på tävlingen.
Deffelering 10.20 4st av våra tjejer fick hjälpas åt att bära flaggan. Fan vat sött det var! =)

10.30 Tävlingsstart
Vi hade starn nummer 4 och det var fristående som gällde.
Efter ett helt sjukt bra genomfört fristående satt 3/3 ledare och grät. Jag, Anna och Sandra satt i kör och tjöt.
Sedan blev det matta och Hopp, Men det var vi beredda på, dem körde precis så bra som vi hade trott.

När det sedan blev pris utdelning och Lulegymnasterna Satteliterna blev uppropade till segrare brast det då blev det tårar för ledarna och super glada tjejer.

Jag har nog aldrig varit så stolt i mitt liv! Bra gjort Tjejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0