Pumpad till max.

Nu har jag varit och tränat ren styrka på helex. Detta gjorde jag igår det var jobbigt, hade redan träningsverk när jag gick där ifrån.. Och imorse så kom jag just upp från sängen. Men det är så sköönt då vet man att det har tagit ! ;) Efter träningen gick jag och sola och sedan var tränare för min små barn ( inte mina mina men).

Men idag på idrotten så körde vi styrke med pilates boll. Jippie, efter som mycket av min gym träning är just med en sådan boll. Jag känner mig död. varje muckel i kroppen verker. Och jag intalar mig själv att det är skönt för då vet jag att jag har jobbat.

Pratade just med syrran och vi planerade morgon dagen. Plugga på KH från 12.45-16.00 då har jag syn undersökning Plugga från synundersökningen till 18.00 Mat
19.45 Boxing på helex.

Förvänta er inte ett inlägg förän tidigast söndag.. Jag kommer inte att kunna komma upp ifrån sängen på flera dagar =(

Men det kommer att vara sköönt för då känns det att det har tagit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0