Hjäälp

Jag vet inte vad jag ska göra.. Jag är less, jag är less skolan så in i hvete. Jag vet inte vad jag ska göra för att orka med? Jag blir knäpp och tokig och jag exploderar snart.

Jag har läst textil som estetiskt val vilket jag tyckte var det roligaste kursen jag har läst under hela höst terminen. Men nu på tisdag är den slut, måste även tilllägga att jag fick MVG på min korsett jag sydde så om jag får något annat i slut betyg kommer det bero på mina stickade sockar som jag gör som handverksplagg. Måste även tillägga där att jag aldrig har stickat något, mormor försökte lära mig för många år sedan men hon blev så arg på mig som aldrig fattade hur man gjorde. Jag varnade min lärare att jag är hopplös men hon lyckades men hon sa att hon faktiskt hade total förståelse varför min mormor gav upp.

Den kursen gjorde min tisdag så rolig. Nu vet jag inte vad jag ska se fram emot? Idrotten är rolig men det är sista lektionen på Onsdag, vilket gör det jobbigt att orka hela dagen.

Kemi - helt okej men som vanligt långa genomgångar och lärare från en annan dimension. 
Matte - Läraren har förstört min passion för matte tyvärr
Engelska - Helt okej men jag hatar grammatik och tydligen är det ingenting annat än gramatik i gymnasie engelska..
Svenska - Har aldrig riktigt hittat något som gör mig intresserad utav det men det löser sig alltid.
Histora - Jag är som sagt ingen genomgång fantast så nee, inte så intresserad
Idrott - Roligt
Spanska - Jag var tvungen att göra extra saker för att få G i 9an vilket gör det 100000ggr svårare för mig nu när det är meningen att jag ska kunna språket så mycket att jag kan börja med gramantik mm. har gått rätt bra om jag pluggar nästan varje dag.
Men under dem senaste veckorna innan och efter jullovet har våran lärare varit bort så vi har haft vikarie.. Jag klarar inte utav vikarier.. Jag blir anti så fort jag hör att vi ska få det. Beror nog på att vi hade 14 olika lärare i spanska under 7-9 och då har jag räknat alla över 2veckor.. Och jag är less på att ha diskutioner om ifall det heter en hus eller ett hus? Om man ska ha en vikarie i spanska och ska lära sig språket vore det ju bra om man fick en lärare som kan svenska.

Efter skolan orkar jag inte göra något.. mit liv blir bara tråkigare och tråkigare..

Just nu vill jag ut och springa bara springa. så långt och fort jag kan utan destination bara springa. Som Forrest Gump!

Mamma tipsa om att jag ska leta efter något som jag verkligen tycker om och hålla fast vid det.
ska försöka.

Någon som har något mer tips?


Aajaa, nu ska jag sova så jag orkar med morgon dagen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

"som forest gump!" haha!

2009-01-14 @ 17:42:05
URL: http://phaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0