Ja, nu är julovet över,

Rätt skönt faktiskt, mest för att jag slipper jobba =P

Jag har varit ledig i totalt 6dagar under hela lovet
och imorgon har jag varit graden värre sjuk i 3veckor jag har haft feber i kanske totalt sju dagar inte i sträck men till och från..
Jag är riktigt ledss på att alltid vara sjuk..
Och nu har jag även smittat både mamma och Tobbe. Känns skönt för då får jag sälskap =P

Men nu börjar dem dagliga rutinerna igen och då kommer jag nog må mycket bättre.
Väntar även på att jag ska få mina kläder som jag har beställt från HM.

Igår var jag och Sara på hockey och kollade på Dennis match Asplöven vs. Stil. Tyvärr förlorade asplöven med ett poäng, men det var länge sen jag hade så roligt! Efteråt gick vi till kvantum och köpte frukt grönsaker och dipp. Mums!

Jag börjar bli väldigt rastlös, jag kan inte träna, inte rida, orkar just vara på skolan. När jag blir frisk då jävlar.

Men nu ska jag sitta och titta på criminal minds =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0