Man måste försäkra sig om att man gör rätt innan man gör fel

Jag har alltid undrat vad jag vill bli när jag blir stor. Alla tror att jag kommer följa min systers fotspår och bli civilingenjör. Men icke jag har alltid varit anorlunda än henne när det gäller karriärer och tanke sätt.
Hon har alltid velat skapa saker, någor stabilt och stort.
Jag har altid velat göra saker, göra något avgörande och stort.


Det slog mig vad jag ville göra bara för några veckor sedan. Något som jag alltid har gjort naturligt. Som jag alltid har gjort.
Jag vill bli ledare utav något stort. Tex ploitiker, jag skulle vilja leda något så stor, ha lika stor makt som Hittler. Kunna få folk att lyssna på mig samma som han fick. Fast då ska det handla om annat absolut ingen utrotningshotande utav en människa. Det han ansåg var en slags art. Alla är just en och samma sort även vad man gör eller tror på. Men jag tycker då däremot att människan är ett hemskt slag. Vi är alla samma idioter, glöm inte det!

Alla har vi sårat någon som vi själva har blivit sårade, alla har vi blivit hatade som vi hatar. Glöm inte det sekunderna innan du ska göra något avgörande.

Nej, det ska handla om det som är i kris. Miljön. Allt som är världs hotande. Jag vill få människor att lyssna så mycket att det blir ändring.

Men till en början så vill jag bli coach. För Luleå hockey. Jag har varit på en enda match och jag såg mycket som jag ansåg kunde ändras på och göras på ett annat sätt. Ett bättre sätt till och med. och det mesta handlar inte om deras spel. utan deras tekninker vinklar och framförallt kemiska lösningar. Saker som jag kommer på som bara flyger upp i min skalle men jag vet att det är 100% rätt. Sjukt va ? att man kan tycka så mycket om något som man inte kan ?

Jag är ledare just nu för en liten tjej grupp i trupp gymnastik. Skit roligt är det! Men många mina ideér är lite för äldre så jag får vänta med dem. Men jag gillar att kunna se hur dem utvecklas utav ålder och våran hjälp. Och hur glada dem blir när man träffar dem på stan =)

Jag vill göra stora avgörande saker. Inte sitta och lyssna på en massa genomgångar om pooositiva joner, eller om att formeln för att 46 uppöjt med 0 är 1 därför att just hon säger det. Jag trode att lärarna på gymnasiet skulle vara mycket mera engagerad i sitt ämne och fängsla en i deras ämne. Men nee, dem är till och med mer utbrännda än på högstadiet.

 Jag har upptäkt att jag fått så mycket tycke om saker och ting. Varför vet jag inte.

Aajaa, God natt för andra gången ikväll. Nu måste jag verkligen sova innan jag blir jätte grinig. Ska först bara ringa och säga godnatt till Tobbe så att jag kan sova .


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0