God morgon

En underbart skön men ensam natt, när jag väl somna! Jag sov som en liten prinsessa, jag har nog saknat min säng trots allt! ( Jag gnäller att den är för hård)

Solen skiner ute men jag känner bara för att ligga i min säng nu, jag har ju lyckats bli sjuk i gen... Mitt emun försvar är kasst!
Men det är inte så farligt, blir nog frisk imorgon eller på onsdag.

Jag låg och titta igenom bilder jag har på datorn och hittade en massa häst bilder, det var lite sorligt eftersom de hästar jag har fastnat för och som blev mina "favoriter" Är nu i himmelen.. =' ( 





Hihi, min favorit bild! Jag och Party! Efter en lång ridtur i vintras, det snöa jätte mycket så jag fick snön i ögonen så sminket rann! Han som kommer med hö till oss stod i stallet när vi kom in, han skratta åt mig och tyckte att jag såg för jävlig ut, vilket jag gjorde!  Jag saknar honnom, han var hur stor som helst! Jag är 173cm och ni ser på bilden var mitt huvud är jämföres med hans mule :P han var hur snäll som helst och botade min rädsla för att rida ut =)

Saknar dig !





Rappe och jag vi var värsta radar paret, jag var då fortfarande rätt ny på det här me ridnig. Men jag hade mer muskler då och orkade hålla kvar mig på hästen då. Vi var på många äventyr jag och rappe, självklart inte ensamma, men.  Men en kväll for jag å rappe, Miriam och amiral, Marielle med någon häst som hon körde. Jag och miriam vi red efter Marielle, men hon for iväg. Eftersom både Amiral och rappe är tävlings hästar och väldigt heta sådanna så var de rätt besvärliga att rida då. Så jag stanna och skulle kort stigbyglarna, det slutade med att han stegra snubblade på soptunnor som han välte när han reste sig. så jag hamnade på soptunnorna med hästen över benen, rackarns otur. Han reste sig och sprang hem, Allt gick bra förutom att jag blev rädd för hästar, men nu är allt bra igen om jag kan inte få nog, men det enda som är att mina muskler orkar inte. Men de ska vi bygga upp igen. Fan, nu börjar adrenalinet pumpa, Jag vill rida!!! 
Jag saknar tiderna med Rappe, han var min bästa vän!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0