Less..

Nu har jag varit sjuk en vecka! Äntligen börjar den släppa. Annars hade det varit helt olidligt att jobba!

Men jag är rätt less nu, varje vecka när jag är ledig så jobbar mina vänner. Ingen är hemma... Och nu på helgerna när jag jobbar så har dem tid att hitta på en massa skojj. Jag försöker hänga på så gott det går men men..

Det värsta av allt!!!!! Är att när jag är ledig är det as dåligt väder och när jag står inne och jobbar så skiner solen och alla kommer in köper glass och klagar på att det är varmt :O Fatta fräckt =(    Jag är bara liiite avundsjuk!

Men jag får bita ihop. Sluta gnälla och jobba på ..



Annars då.
Jag har som sagt var varit sjuk hela veckan så jag har legat i sängen och läst Harry Potter måste ligga i nu så att jag hinner läsa ut 2 av böckerna till på onsdag då premiären är.

Jag har äntligen fått lite socialitet av Paulina som har hängt med mig en stund nu i två dagar (Tack!) Man börjar ju fundera om man är människo skygg då och då.

Jag har fått tag i Anche, hon lever, men jag är fortfarande orolig för det har tydligen blivit värre :( Du får börja bli frisk nu..!

Och mina drömmar består av hästar, hästar och åter, hästar.  Lite som att ha abstinens faktiskt. Saknar Persön! Så fort jag blir frisk och inte smittar ner hela gänget så kommer jag att bli som en möbel där. Hoppas jag ; )


Nu ska jag var det jag är bäst på att vara Duktig ( (Folk måste faktiskt sluta säga så om mig för snart gör jag nått mindre duktigt, less på att vara så duktig i allas ögon!) ) och palla mig ner och få i mig nå frukost innan jobbet. Och snälla, gravida kvinnor och småbarns mammor försök att vara snäll med mig idag, jag gör mitt bästa att servera er!

// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0