Mysig helg.

Nu är jag äntligen hemma från en händelse-rik helg!

På lördag så var jag på rally cross SM i kalix med Pappa L8 och Erik. Det var skit kul! Om jag bara hade mer erfarenhet på att köra bil så hade jag varit grym på det ! Lätt ! Jag har så lite spärrar när det gäller fart på fordon, även tävlings instinkt..  Men det lär jag ju aldrig få reda på eftersom det kostar en hel del pengar ! som jag inte har..

På söndag morgon så var vi och hälsade på Farmor och Farfar. Vi mötte Pappa och Lotta där. Farmor är en riktig krut gumma! Hon är kring 85år och hoppar mellan jordgubbs raderna, Tapeserar om toaletten när inte farfar ser. Har jämt något för sig och är sällan still! Hoppas att jag blir som henne när jag blir så gammal.! Sedan vart det middag hos farbror Bertil, jätte gott! Mätt blev jag då!

Vi kom hem klockan 21.30, jag är helt utmattad.

Det var några rader om min helg, God natt!

//Frida

Det är lika bra att jag svara på allas frågor så det slipper spekuleras.
 Ja, jag och Erik träffas och vi är tillsammans, och ja, jag är kär.

Enklare än så är det inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0