Torsdag

Idag har jag hunnit med Mycket(!) ställde klockan på 11 vakna halv 12, åt frukost, åkte till Persön lekte med barnen i några timmar, Dem är för mysiga även om de inte vill lyssna på mig ibland! Men då gör jag som viken barnvakt som helst skulle göra, ropa på föräldrarna xD hihi. mitt magiska knep. Men det gick bra. Sedan blev hämtad av Erik, hem till Erik, durscha, hämtad av Tobbe, åt på öster gök, mums, elgiganten, hitta en massa datorer som jag vill ha, även en bio anläggning men bara om jag får med stolen !, Sedan blev det gokart! Skit kul men jag var helt utom konkurans, inte för att jag var bra utan för att jag var säms, en 10åring körde om mig(pinsamt) men det sa jag då inte till Tobbe ! hihi ; ) jag kom då näst sist (måste ha haft 1varv som var bättre än 10åringens) och Tobbe var nr. 1, som vanligt! Sedan hem, Erik kom och vi handlade, och nu ska vi se på Benjamin buttons otroliga liv, En mycket bra film ! =)

Och en mycket bra dag, tack alla för att ni finns och gör mina dagar bättre =)
// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0