Trött..

Ursch, nu tror jag att jag har tagt in hela vårens slarv med min hälsa.. Jag har druckit ungefär 2 liter och fortfarande törstig.. + att Marielle har lärt mig att göra saft vilket jag tyckte var as roligt. så nu har vi ett års förbrukning av saft hemma. Vilket bidrar med mer vätska.. Jag har även sovit, hur mycket som helst!! Minst 10timmar på natten och 1-2timmar på dagen!  Och så har jag börjat få tillbaka min aptit, sakt men säkert. Vilket är skönt, för jag blir orolig att min kropp har någon slags självsvältnings försök utom min vetskap. Min kropp och mitt huvud brukar inte sammarbeta... De gör lite som det vill! =)

Imorgon ska jag till Persön ! Jippi :)  Jag har saknat atmosvären där, ska bli skönt och bara vara där och ta det lugnt. Slippa fundera så mycket.. Hoppas bara att min ork räcker. ( Jag köpte ett lång hopprep till barnen (i rosa) förra gången jag var där, men jag har inte hunnit hoppa med de än. Men imorgon! då ska här hoppas!)

Jag fick även ett samtal av min vän Linnea som tyckte att vi ska träffas någon av dagarna som kommer. Jag håller verkligen med, det var alldelens för länge sen! Linnea är som limmet som håller ihop mig hon och Annchelie. Det är hon som informera oss om läxor som läraren gick i genom, hon som skicka "visst har ni pluggat i kväll? " påminnelser. Linnea är som en mycket bra vän helt enkelt! Hon sa även att jag ska få en liten present, för min födelsedag är om några veckor och hon vet inte om vi hinner ses innan det. Hon är så himmla omtänksam! Bara jag kom ihåg när hon fyllde år ;S Rackarns.. Det är sådanna här saker som Linnea hjälper mig att komma ihåg. Hihi.  Hon kom inte bara med bra nyheter, utan med en dålig också.. Anche har inte blivit bättre =( Nu börjar jag bli orolig. Hoppas hon orkar börja skolan till hösten!.. Jag saknar henne, ju. Linnea också. Vi är värsta trion ;)

Men men, grabbarna sitter och tittar film. Och jävlar om de sitter i sängen =@ Hatar de.. Det ska vara rent där jag ska sova, inte nå snusande äckliga grabbasiller =P Så jag ska gå och kika vilken fim det till slut valde, jag måste även gå och lägga mig tidigt för annars orkar jag inte imorgon!

Godnatt
// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0