Vi var i lycksele

Som sagt ovan, vi var i lycksele förra torsdagen. vilket var jätte roligt. Vi gick runt på lycksele djurpark ( självklart ) och spelade minigolf. Jag vart 2a (!) Tänkte ladda upp en rolig bild på mig och Erik när vi kommer ut från ruchelkanan (stavnign?) Vi fick börja med att armbåga oss hela vägen fram förbi kön utav 4åringar, sedan när vi satte oss var det jätte mörkt i röret, det var hur brant som helst, skit läskigt. Men för att försvara mig själv/ oss så är det ju faktiskt så att tyngden och arean på rumpan har stor betydelse hur fort det går (*Host*) vilket gör att det gick mycket fortare för oss än alla andra 4åringar.






Sedan träffade jag det sötaste man kan se, jag har ju självklart skickat in ansökan om adoption till djurskötarna i Lycksele. Även till socialen, men har tyvärr inte fått svar, jag får påminna de....




Jag hittade även Nalles pappa, men han var lte mer livlig utav sig... inte riktigt lika kram go..



// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0