Nybörjare,

Som sagt har jag ju varit i persön sen söndag så det har blivit mycket i stallet också. till min glädje!

Vi har:

Släppt 3 av hästarna på bete, skit kul att se dem busa!
Lagat hagar,
Borstat och myst med hästarna
Städat och fyllt på med färg i stallet
Och så har jag kikat lite när de bytte skor på 2st av hästarna
Och sen alla "vardags" syslor,

Jag har även idag fått följa med till travet och kikat när Nixon har tränat, det är som en helt ny värld. Jag är ju som sagt nybörjare så jag var fachinerad (?)Det är inte det att jag stavar dåligt, jag har bara ett annorlunda lexikon än andra(?) 

Jag vill se mer och lära mig mer, allt verkar så kul.

Haha, Miriam skojja lite om att jag borde också ta nån licens i nå trav grej,
Jag svarade att jag kanske ska se en häst trava (på bana) först innan vi siktar så långt.
Då blev både Miriam och Marielle förvånade att jag aldrig har varit på travet, Men nu har jag ! :=)

Alltid roligt med nya grejer!
//Frida






-Så glade blev dem-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0