Bubblan är sprucken

Igår var jag jätte stressad och kände att allt bara gick dåligt. Detta har jag kännt sedan helgen. Det är väl så att all stress och annat som jag har haft fullt upp med och skjutit upp all kännslor. Allt det har hunnit ikapp mig nu. Jag antar att det blir för mycket med 5timmars skola 4timmars jobb och 4timmars träning blir lite för mycket på en dag.

Men så fort efter tävlingen och efter jul så lugnar sig allt igen. Men det är bara för mig att jobba på det och jag har faktiskt lärt mig jätte mycket utav allt det här för jag har blivit riktigt bra att göra bort saker på en gång.

Nu är det lunch




Jag måste stolt berätta att detta är mitt 100ande inlägg.!!



Haha, jag satt nyss och lyssnade på några som satt och försökte prata på finska.. HAHA!! vad roligt det låter när man försöker. Jag är ju så van att bara höra hur det igentligen låter och tycker minte alls det är nå konstigt med detta. Men att höra det så där förstår jag att det finns de som tycker att finska är det fulaste språket som finns.


Jag har hört att vi ska få en ny tjej i klassen. Roligt! Men vem fan är hon? Det ska tydligen vara någon från en annan natur klass men hon exicterar inte? Konstig prick det där. Men jag hoppas hon är vettig.

Haha, jag måste säga hur otroligt 80-tal klädd jag känner mig idag.. Jag har min svarta "body" och min rosa lila glansiga kofta. Haha, det är bara benvärmarna som saknas!! Hihi.

// Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0