Första advent, Söndag

God morgon.

I morsw vaknade jag tidigare än erik så jag gick upp och gjorde frukost på sängen. Vi satt här ner sen och åt i skenet utav adventljusstaken. Mysigt värre.

Idag ska jag även Jobba! Yes!! wohoo!  Man måste väl försöka vara positiv åtminstne?

Sedan få vi se om jag ska träna själv ikväll. Jag vill det så hemskt mycket men jag har jätte mycket i skolan! jag hade helst velat göra bort lite grann iaf!

Vi ser hus stark min tränings abstinens är ikväll.!


Just nu sitter jag och installerar "The sims" som jag sedan ska sitta och spela =) Skit kul!


// Frida

Kommentarer
Postat av: Anch

Haha, men om du hade gjort läxorna tidigare i veckan så hade du juh haft massor med tid för träning ;)



The Sims, ojoj, 1an,2am elr 3an?? =) Jag trodde juh egentligen att du skulle plugga ;) haha

Kram!! Och trevlig första advent (ööh, säger man så? jag har aldrig hör ngn säga det.. Men det lät trevligt.. Och Anch är trevlig.. Så då får det stå kvar!) Vad knäpp du måste tro att jag är nu.. ;)(a)

2009-11-29 @ 11:17:25
URL: http://anncheliekunto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0