Frågor och svar

Vilken svordom använder du mest?
Får inte svära pga att mina gymnastik tjejer är för små och de gnäller på det så det blir mest. Piss och pankaka! Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Både och? Jag tycker inte om att stå å posa med mina vänner men hade varit roligt att ta bilder hos en riktig fotograf.
Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en väninna?
Den var lätt! En hel barnfamilj. Inte vilken som helst utan hemma hoss Vonkavaara.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
ooh, en skoter. Jag skulle ge bort en del till de människor som bara har ställt upp för mig men inte krävt något tillbaka. Det hade bättrat mitt samvete.
Vilken är den bästa artisten/gruppen?
Rise Against
När var senast någon stötte på dig?
Min pojkvän varje dag på nya charmiga sätt? han har nog inte förståt att han redan fått mig.
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Yes!
Hur många syskon har du?
En stora syster
Äger du några popband t-shirts?
Yes! en som jag köpte i göteborg på Rise Againsts live spelning.
Försöker du alltid lära dig nya saker?
Ja varje dag.
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Japp, jag ska ha en tatuering sen när tiden är inne
Vad hatar du?
Folk som slänger skräp i min cyckel korg! inte omtyckt
Hur många läser din blogg?
Pinsamt nog var det rekord idag med hela 14st..


.

Kommentarer
Postat av: Marielle

Vi saaaaknar dej :)

2009-11-05 @ 00:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0