Fredag

Det är dags för fredagsmys, i en buss....

Nu har vi lämnat Luleå på väg mot östersund. Lång väg och lat häst som pappa brukar säga.
Som tur var har brändö bussen trådlöst internet ombord.


Tjejerna har något som jag inte är uppvuxen med eller har hört talas om. Nitendo...något. alla har varsin och sen sitter de och skriver till varandra och spelar. Verkar skit roligt.. Även om jag känner mig rätt gammal. Typ som våran tids gameboy advance.. fast mycket bättre. Jag måste önska mig en sådan i julklapp så jag också kan sitta med de nästa gång vi åker på tävling ;)


Anders skjutsade mig till bussen, och i baksätet satt Nanoq och alla tjejer kom och tittade och klappade på han, och han verkligen njöt av all uppmärksamhet.  Tänk vad livet hade varit enklare om man vore hund.


Nu ska jag fördriva tiden med att sitta och lyssna på Rise against.

// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0