Fredagsmys

Hejhej.

Nu sitter jag och Erik och fredagsmyser. Skit mysig jag är då som sitter och bloggar. Men vi ska bada badkar och se på film medan så han får nöja sig med det. Jag måste bara visa mitt lager utav Lush produkter. Skit nöjd är jag! Helt underbart gott luktar mitt rum!



Om man kan ha Lush feber så har jag nog det. ! Hihi.

Idag har mina tjejer haft fristående träning som gick super bra.  Vilket känns jätte härligt för mig som tränare. Snart är tävlingen och tjejerna börjar känna pressen och skärper till sig. Jag hoppas det går bra och håller tummarna för tjejerna. Men jag ska även tävla själv så mina egna tävlings nerver börjar komma igång. He blir nervöst. Men men det kommer att gå bra.

Jag sitter och kikar på Idol samtidigt och såg precis Erik som sjöng "the show must go on" En utav de bästa låtarna i moulin rouge. ( Jag diggar dera korsetter! )

Ne, nu blir det se klar Idol och sedan tappa upp ett bad.


// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0