Julklappar

Yes, nu är den först julklappen köpt och gömd under sängen. Tyvärr slog de in den i affären. Visserligen är det bra, men halva grejen för mig är faktiskt att få slå in den fint.

En bekännelse
Hej, jag heter Frida och är shoppoholic.

Det var så sjukt svårt att gå och kolla på stan på BARA julklappar, usch, det fanns så mycket annat fint som jag ville ha. När jag åkte ner till HM var det som att komma ner till ett liv med pallietter fina färger och klänningar. Men icke, jag skulle bara köpa ett par leggings och sen var det stopp! Jag hittade massor av fint Tex jätte fina underkläder. Det fanns så mycket "sexiga" underkläder, det är faktiskt mer nu på hösten än annars, som om vi behöver mer hjälp med sexlivet nu än annars. Hösten är en tråkig årstid, det är fler antal personer som tar livet utav sig. och tydligen behövs det lite hjälp på traven för sexlivet också. Nee, men det verkar vara en tung årstid för egentligen allt.

Sexiga underkläder gör under för självkännslan ibland. de dagar man känner sig otroligt nere så kan man ta en lång dusch och ta på sig de extra fina underkläderna och vips så känns det bättre. Jag har faktiskt de sista dagarna kännt mig jätte fräsh, mycket på grund av att jag har hittat mina hud produkter för ansiktet. Jag har inte lika mycket finnar eller orenheter i ansiktet som förut. Jag är skit nöjd. Jag har hela kittet med aminkbortagning, rengöring, asiktsmask, ansiktsvatten och ögon-ansiktskräm från Lush. Där finns det produkter för alla ansikts typer. Jag är då nöjd. Man mår så bra när man hittar något som fungerar.

Snart börjar träningen och jag är rätt taggad. Jag kommer att komma igång mer sen när jag vär är där.

Nu ska jag skriva min julklapps önskelista

// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0