Klump onsdag

Yes, en riktig klumpig dag.. Jag känner inte alls igen mig. Jag välter saker på stan och gått in i saker hela dagen. Undrar om mensen är på g? Annars har dagen varit helt OK. Ingen biologi så istället har jag shoppat julklappar.. =)

Idag ska jag:
Plugga psykologi till provet på fredag prio 1
Plugga matte 5-tal
Plugga fysik 3-tal
Plugga rättskunskap till provet på tis
Plugga biologi till provet på ons
Ha träning 18.00-20.00

Ha hår-inpackning, fotmask och ansiktsmask

Och Blogga.
Nu börjar min Energi återkomma, jag börjar känna mig gladare och inte lika "deprimerad". Lite snö skulle vara toppen över i:et så det blir lite mer ljus i mitt liv.

// Frida

Kommentarer
Postat av: Anch

bara 5 tal i matten?! Men Frida då! På min tid....... :P



Haha jag läste först "Ha hårinpackning och fotmask i ansiktet" (y)



Ja vi måste träffas snart! Har ni skola som vanligt imorgon? Jag tänkte gå till han den där syo-muppen å prata vilka kurser jag kan läsa när jag börjar igen =)Täntke ni har väl matte imorgon? Christina sa att jag fick komma å hälsa på på hennes lektion =). Men jag hör av mig imorgon om jag kommer. Då kan vi nog planera in en ny disney-kväll också =)



Kram

2009-11-25 @ 17:56:27
URL: http://anncheliekunto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0