Lördag morgon

Godmorgon!

Till min stora glädje vaknar jag utav att någon Idiot, någon jävel stod och drog snöskraparn mot marken. Arg var jag tills jag kom på, "varför gör man det om det inte är snö?" Å då satte jag mig upp på 2sek och drog upp rullgardinen och skakade i Erik och sa att han också skulle titta. Vitt överallt! Snöö!!. Jag är så lycklig. Ikväll blir det en snö lykta! Sedan han jag knappt ta på mig kläderna så var både mormor&morfar och Mamma och Anders här! så det blev frukost med hela familjen.

Idag ska min kära syster vara överste marsalk inför promtionen som ska vara på LTU Idag. Lycka till syrran! Gör inte bort dig nu. (Men det är nog ingen risk för det är min roll, Alltid inför stora publiker!)
Och mamma och mormor ska dir och kolla, vilket jag är orolig för, eftersom mamma har inte kunnat hålla sig för skratt när syrran har stått här hemma och övat. Hur ska det gå i en stor samling människor då...


Idag ska jag jobba, på Gåsen. Kika förbi vettja!

// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0