Lördag

Ont ont ont, i kroppen. Något har hänt. Om det är träningen eller stressen eller en utav mina "reumatism dagar" då jag bara har jätte ont ikroppen, vet ej.

Dagens tävling har varit upp och ned. Mina tjejer har kört jätte bra! Skit duktiga. Men min egna insatts har varit betydligt sämre. Jag har inte kört så bra som jag velat och sen missade jag totalt på handvolt frivolt. ucsh! jag känner som att jag har svikit alla och framför allt mig själv. Men vi fick bra poäng ändå.. trots allt.

Men så här är poängen än så länge:

Stardust
Matta: 8.2
Placering: 2

Satteliterna:
Matta: Vet ej exakt men de leder iallafall.

Juniortruppen
Trampett: delad grenseger 8.6
Matte: trots katastrofen 8.1
Placering: 3a tror jag


Men imorgon gäller det, sista dagen. Det kommer säker att gå jätte bra.

Just nu sitter vi och kollar finalen i körslaget och bara tar det lugnt och skönt.

// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0