Måndag

Idag har jag lyckats få hela 2timmar över till att få julhandla lite och ta en fika med tjejerna på stan. Guld värt!

Min första julklapp som jag själv slagit in:



Fika med flickorn:


Men efter mina ärenden och tjejerna har jag varit så otroligt rolig att jag har suttit och pluggat hela dagen till mitt fysik prov imorgon. Aldrig kan jag då få en ledig stund. ( Förlåt alla drabbade ) Fast jag har inte bara pluggat, jag har även varit på persolnalmöte. Vilket var roligt och väldigt nyttigt! Men sen var det tillbaka till läxböckerna igen..

Nee, nu måste jag sova! Jag kommer att drömma om Newtons lagar och accelerationens formler. Usch..

// Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0