Måndag

Igår åkte jag hem, buss resa hela vägen hem på 4timmar. 2timmar med en social snubbe från norr och 2timmars pluggande.




Igår var en super härlig tränings dag det blev till och med nya volt-längor för mig. Rondat-flickis-flickis. och rondat-flickis-salto. På trampett så höll min kropp inte ihop längre så jag fick ont.. Så jag körde bara 6-7st sträckta men men hade behövt ha en riktig trampett träning innan tävlingen så jag kan börja lita på att jag gör rätt.

Flickornas träning gick lite sämre, jag fick vara jätte arg på dem. Och det känns inge roligt. Nu förstår jag varför Ulrika var så arg på oss för flera år sedan. Som ledare är det inte roligt att höra "jag vill inte", "Jag kan inte", det går inte" men det värsta "Det är ingen ide.." Och så här 1½ vecka innan tävling blir man tokig.. Men men efter jag fick säga åt de så skärpte de sig och var jätte duktiga. Det kommer att gå jätte bra på tävlingen.

Idag är det skola igen, suck. Jag kom iallafall i tid idag :D Det känns bra när man börjar vecka så. Jag har jätte mycket att göra i skolan den här veckan. Men jag vill även träna träna träna. Vilket jag ska göra. Funderar på att gå på yogan ikväll och få stretcha ut baksidan av benen. Men vi får se, jag har en sådan härlig träningsvärk i hela kroppen så det kanske bara blir att stretcha hemma.  Eller nej, jag ska Möblera om !! Ja, vad roligt. Men det får bara ta en timma för sen ska resten av kvällen gå åt till läxor. Jag har fått veta att jag är ledig nästa lördag. Yes. Stallet nästa! om jag inte har för mycket i skolan som jag måste göra, pga att jag har 2prov och 2inlämningar under en vecka igen så jag kommer inte ha så mycket mer liv än att plugga-träna-sova-skola.. 

Jag kommer ju att måste erkänna att vad mitt hemliga uppdrag är. och det är ju då att jag har fått ett jobb. Förutom gåsen då, utan ett till. Men var det får ni gå på stan och titta. =)

Men men nu står biologi Krister (även känd under namnet pooositiva Krister) och stirrar på mig så nu är det dags att skriva på min raport.. Blä


// Frida



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0