Onsdag kväll

Vilken kväll. Fullt upp. men tyvärr gick det inte så bra att träna.. Min kropp är trött och sliten men på söndag är jag på G igen.

Idag så testade jag en ny produkt (för mig): Volkano- En fotmask, Från Lush. Du sätter den på fötterna, plastpåsar på och efter 10-15 min sköljer du bort den och märker att du aldrig har haft så härliga fötter förut. Super skönt! Jag och mamma satt framför Tvn och bara njöt utav att man kännde hur den värkade. Och nu efteråt så känns mina fötter underbara. De känns fräsha, mjuka och "avgiftade". 5av5 Stjärnor!!

Imorgon ska jag jobba igen! För då kommer jul paketen och en massa annat roligt!
Ps. Farsdag på Söndag. Ingen aning om vad du ska köpa? Gå på Lush vi har ett special erbjudande för män. !

Det är inte det att jag gör reklam när jag skriver om produkter. Utan det är bara det att jag är så glad att jag äntligen har hittat produkter som passar mig och vill dela med mig de. Jag anser att Lush produkterna är väldigt vettiga jämfört med andra produkter som innehåller alla möjliga plaster och metaller och "mineraler".  Sedan är det jätte bra produkter för Veganer och djur vänner. + att göra det ännu lyxigare så är alla produkter hand-gjorda.

Nu ropar svenska rapporten på mig.


// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0