Onsdag

Vilken underbar morgon. Jag vaknade klockan 6.50 och jag och Erik gick upp och åt frukost. men när jag kom fram till att jag började senare än vad jag trode så tog vi det lugnt och åt frukost framför elden och sedan gick vi ner och såg vänner och bara myste. Skit härligt. Det är de stunderna dessa "extra tid" Som man mår bra av att bara göra något oplanerat. Det är riktig vila.

Jag längtar till jul nu! Jag längtar jag längtar jag längtar!!
Men men den som väntar på något gott.

Idag blir det stressigt. Jag ska vara i skolan och sen är det jobbet och sedan träning till 10 i kväll.

Hm, Jag måste skriva klart min önskelista så jag kan skicka ut den snart. Jag har faktiskt önskat mig jätte mycket bra saker. Inte bara det som jag hade velat ha bara för att ha det.. Utan i år önskar jag mig faktiskt mycket "Flytta hemifrån bra att ha grejer."  Eftersom nästa år är det dags. Yes!
Även en massa andra rolig saker som jag bara måste ha.

Vi får bara hoppas att jag får det. En sak som jag kommer att önska mig är något som jag hörde om igår. "Brudkista" Det var mer modernt förut att man fick som ung kvinna en kista där man började sammla saker till sitt hushåll efter man har blivit gift. Det lät rätt roligt. Men jag vill nog ha någon mer modern variant utav det. Mammas kista använder vi faktiskt till film förvaring, jätte praktiskt.

haha, vi hade en diskution på träningen igår på att vi tjejer alltid planerar namn och så på våra barn. Och jag fick höra att jag var värst på det, men då öppnade en annan tjej munnen och berättade att hon och hennes kille hade suttit och skrivit ner alla tjej och kill namn de kunde tänka sig på en lapp, även hund namn. (Hon väntar inte barn). Så ne jag är inte värst.

Nu kallar skol arbetet.

// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0