@skolan

Biologi... Jag bryr mig inte om blommor och buskar..
Fysik..  tråkigt.
Skollunch... oätbar
Matte.. onödigt men rolig.
Psykologi.. oinspirerande.

Jag förstår inte varför skolan inte satsar på att inspirera och göra ämnerna roligare och skolmaten godare.. tänk vad mycket roligare allt hade varit.

Tänk om det fanns ett pogram som man fick välja verenda kurs man läser och får behörighet efter de kurser man läser och att man fick bra skolmat och lärare som hade massa ess i ärmarna som gör oss elever mer uppmärksama och att vi faktiskt vill lära oss.
Jag tror det är lösningen till allt.


Just nu är jag så här trött:


Sedan måste jag komentera denna svininfluensa eller med ett bättre namn Förkylningen som går. Den är helt ofarlig om du inte redan är nära döden. Och de är lika många som har dött utav detta vaccin om inte fler, som av själva influensan. Sedan inehåller detta vaccin qvicksilver SKIT bra att spruta in det i blodet och speciellt i gravida kvinnor. Eller inte. Även att bivärkningarna är att du får feber och ligger sjuk i 3dar.. men vänta nu vad var influnesans symtom.. feber och att du ligger sjuk i några dar? Jävla idioter. Och det där är det meningen att vi ska skjuta in i blodet och ge det till våra barn? Sjukt!!

Snart är det lunch, bestående på hårtbröd och morötter. Yes!

// Frida




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0