Tips

Gratis är gott eller hur? Just däför är jag ett stort fan utav Gratis sidor! Det krävs så lite och pang så har du ett presentkort i handen! Du kan plötsligt gå på bio utan att igentligen ha råd. Eller hur dyrt är inte mat? Vill du minska dina mat kostnader med min 100kr i månaden?
Fast jag måste erkänna att man får lite skuld kännslor, som att man gör något fel för det var ju så enkelt! Och om ni inte vill ha en massa "skräppost" så skaffa en "skräm mail" som du bara använder till sådanna här grejer. Jag tänkte tipsa om några sidor som jag använder. Jag hoppas att ni också ger det ett försök! För jag har redan fått mina presentkort och genast börjat sammla mer.

För gratis bio besök:

Gratisbio.se

Där man även kan få presentkort på mat och kläder.


För gratis kläder:

Gratismode.se

Där jag har lyckats sammla mest poäng.


För gratis allt:

Gratis5.se

Den sidan är den nyaste och där poängen växer snabbast.


Hoppas ni tycker att det är lika roligt som jag med gratis!


// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0