Tisdag

Jag har precis skrivit mitt fysikprov. Det gick bra.. tror jag.

Syrran har flyttat in.. Yes! Jag behöver väl inte förklara varför jag inte är så exalterad utav det. Alla lillasystrar i världen vet nu hur det är när Storasystrarna kommer hem och ska "ta tillbaka sin plats" med andra ord vara ett lokomotiv som kör över allt och alla. Hm, men men jag har ju överlevt i 10 år tidigare så 2veckor nu är väll en baggis? eller? jag måste bara hålla ut.
Jag hoppas att det blir bättre än vad jag förväntar mig. Vi är äldre nu så det borde inte vara så hemskt..


Idag är en rätt lugn dag.. Jag har lektion igen klockan 14.40 men till dess ska jag bara sova och mysa. Ikväll blir det träning. Ska försöka komma ihåg kameran. !


// Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0