Tisdag

Jag måste visa min nya tröja från HM. En riktigt 80-tals inspererad kofta. Jag har upptäckt att 80-tal gäller för mig i höst.  Jag har även köpt en "body" fast inte en tajt utan en rätt lös sittande med dragkedja framtill, från cubus.

Jag ber om ursäkt för min konstiga min. Men ni ser hur läcker tröjan är!




Haha, feg Maya. (Syrrans hund) Sitter med mig i sängen och sen kom det en bill utanför och hon hörde det och satt och börja Hoffa, alltså inte riktigt skälla utan lite halvt som  en snabb suck. Och sedna smällde det i dörren men personen som gjorde det ropade inget så Maya visste inte vem det var så hon fortsatte att hoffa och satte sig i min famn och "gömde" sig. haha, super gullig. Men nu sitter jag och funderar för den som kom in gick ut sen igen så.. Jag har ingen aning vem det var.. men det var säkert ingen tjuv.


// Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0