Tisdag

Förlåt för att jag inte har uppdaterat...

Men ihelgen gick det bra.
JT kom 3a.. Sämre än vad vi hade hoppats på. Menmen
Stardust kom 4a. De hamnade från 1 till 4 på friståendet så det var till en början väldigt besvikna tjejer.
Sateliterna kom 1a !! Grattis

Men men hem och öva.

Igår var en turbulent dag, bråk med både mamma och syrran. Yes! Jag fattar ibland inte hur de kan tänka som det gör. Att man inte behöver anpassa sig när man gör någon illa bara för att man själv inte håller med... En vecka till sen flyttar syrran hem och då blir allt som vanligt igen.  Men det var gårdagens lektion.

Engelska provet avklarat! Gick hyffsat. Vi får vänta och se. Jag ska även få tillbaka mitt Fysikprov idag. (nervös)

På torsdag blir det julpyntning och bakning. Imorgon kommer M&M för att fixa min systers badrum. Jag ska även jobba och ha träning och plugga. Jag kommer nog även gå på gym någon dag. Hade varit super skönt. Så fort jag slutar skaka! hm, jag väntar även på Eriks julklapp så jag kan hämta ut den och slå in den jätte fint.


Haha, jag drömmde att jag och Erik skulle gifta oss på en båt, typ Titanic. Och en massa flygplan störtade. och att Jag ville vänta tills jag blev 20 för att gifta mig. Haha. Vet någon vad det betyder?


// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0