Tisdag kväll

En sämre kväll..

Allt flöt på så bra i morse och nu när kvällen kom och det var dags för mig att börja plugga, så hittade jag på en massa annat roligt.. Så inga läxor har blivit gjorda.. suck

Jag målade naglarna. Men sen så tog jag fram matte boken och skulle sätta mig och börja plugga så börjde Äntligen hemma. Och gud så fint det blev och jag blev så inspirerad och började städa mitt rum.. Men inga läxor gjorda.. blä för mig!

Men titta så fint mitt rum blev!:







Men ni ser på bordet, halva mitt dåliga samvete.. Blä.

Så nu sitter jag här och ska börja minska högen sakta men säkert och sen sova!!



// Frida

Kommentarer
Postat av: Anch

Vad fint det blev! =) Jag städade också igår.. Men du fick nog bättre resultat än vad jag fick. Här syns knappt någon skillnad ;)



Hur gick det med läxorna? ;)

Kram =)

2009-11-25 @ 14:30:32
URL: http://anncheliekunto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0